Redan tio!

Oooppps fattar inte vart tiden tog vägen. Känns inte alls så mycket o jag som hade bestämt o lägga mig tidigt ikväll. Bäst o snabba på med mina sysslor då innan jag kan krypa till kojs.

Snabbt blogginlägg först....

Var o handlade efter jobbet o sen hem o laga mat. Cornelia gick till Farmor o Farfar för o leka med Becka. Clara var helt frusterad för att hon inte hade nått kuligt. Men då tog vi oss en cykeltur till Sommarvik o alla deras lektorn, hoppborgar mm. Verkligen en superfin camping.

Väl där träffade vi på Anton & Erik med grabbarna o vi lekte alla på ett " hoppberg " Undrar vem som hade roligast. Jag eller barnen????

Sen bar det vidare hem till Ulrika o lilla Vera. Där bjöds det på glass o jordgubbar. MUMS!!! Tack för fikat o trevligt sällskap.

Har sett på Allsång på skansen. Älskar det programmet = Sommar. Så nu ska jag ta ett ryck o sen lägga mig o läsa.

Godnatt o Kram Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0