Piggelina

Ja det är jag just nu, orkar inte sova så jag får väl blogga i stället!!
Vet inte va det är med mig, är inge trött fast jag suttit på rumpan 30 min idag. Kanske beror på att jag drack två koppar kaffe kl 21.30 & en choklad munk.
Har aldrig blivit påverkad av det förut men kanske denna gång, vem vet????

Till dig som gjort en kommentar om lantisblogg: Är det så du vill kalla det så fine!!!! Själv tycker jag den är ganska" CHICK".  Som vi sagt förut är vi stolta för det vi gör o brinner för familjen THAT´S  IT.
Men eftersom du tydligen läser den så måste det vara något som lockar dig my dear friend♥

Jippi, det blev en runda på centret o lite shopping med barnen. Lagomt med folk o vi hade en mysig runda.
Jenny & lillen va med, blev lunch på Mc Donalds.



Lova ville in o busa med moster så klart♥ Som jobbade idag!!


Blev ju lite shopping som jag sa. Ny Juicy Tubes från Lancome den är toppen o det blev rosa förstås.
Ett nytt litet solpuder med glitter & fynda ju rosa ballerina va bara tvungen att ha, så sköna på.
Men idag gjorde jag ett kap som jag är så glad o nöjd för.


Denna korta svarta skinnjackan, det var en kvar i min storlek & sen såg jag att den hängde på rea stället. Eller rättare sagt va det min syster som fann den. Den passade perfekt o jag va helt såld!!! La undan den tills i morgon men ringde min man. Han sa köp den idag du får den, du är värd allt♥ Det va gulligt sagt, så den blev min.  Hel nöjd med shoppingen o alltid kul när man fyndar!!!

Nej nu får jag försöka lägga mig o se om jag blir trött, om inte annars så är jag väl trött till morgonen.
Kram Aja♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0