Onsdag kväll

Tjo Hej!!!

En helt vanlig kväll, ska faktiskt sätta på en film nu. Sitter o myser med mitt NATURGODIS. Bara jag o Lova som äter det men är ju så gott.

Idag har vi haft en heldag med min kära syster♥ Varit i hennes lägenhet o hälsat på,en jätte fin etta.
Sen blev den en sväng på plantagen, där en skit gubbe backade på min bil. Så himla typiskt!!!!!
Blev ju inte mycket men lite revor, men blir så störd ändå. Stod på en fin bred parkering fattar inte att han inte såg min bil så liten är den ju inte. Så fram med papper o började skriva ner..........

Efter det gick Lova & moster Fanny på bio =) , Lova va såååå nöjd . Tack snälla söta moster♥
  Det va denna film dom såg. Har ej sett den men Lova gillade den i alla fall.


Denna sommriga bukett plockade Lova till mig när hon var hos mormor. Det är sommar det!!!!




Barnen trivs i husvagnen dom med, mina små älsklingar. Fast det är fullt upp med barn ibland så ger dom en så mycket kärlek. ♥


God natt alla blogg vänner från en knasig Aja ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0