Oj oj oj!! Vilken dag

Ja man ska ju aldrig planera det vet jag. Men i bland känns det som om det blir för mycket för en,
som om det aldrig tar slut. Men va ska man göra bara att gilla läget.

Tog det lugnt på förmiddagen, barnen lekte o jag sola lite. Sen skulle vi åka ner o möta Fanny för att ta en lunch i hop. Men planerna blev ändrade.
Kände när jag kom ut på motorvägen att något va fel, bilen skakade o mer o mer. Så jag fick svänga av vägen in till en OK mack. Inte så konstigt att den inte gick som den skulle!!!
SÅ HÄR SÅG DET UT........

Hela däcket va punka o hade t.o.m blivit en stor spricka i det.

Ja där stod jag o barnen på en mack i sommar hettan, jätte skoj & Aja va på jätte gott humör.
Bara att ringa bärgaren, han kom men fick inte tag på något nytt däck. Va inte vanligt att köra med sådana däck här uppe, så nu kändes det ju mycket bättre NOT!!!!!
Så nu är bilen hos bärgaren o får beställa två nya däck som kommer på torsdag o kostar 5000:- JÄTTE KUL!!!
KÄNNS SOM OM MAN HAR SÅDAN TUR I BLAND.
Där stod vi två timmar av dagen innan allt va klart. Det blev lite glass o dricka medans vi vänta. Tur hade vi också, det fanns typ sibylla brevid så Lova o Valle åt lunch med sin älskade pappa som kom.

Sluta med att syster yster fick komma o hämta oss med sin bil, gullig som hon va.

Aja redo att ta syrrans bil i stället.

Men då blev det en tur till Birsta o jag fick min middag. En god räksallad med bulgur MUMS♥


Ja jag vet man ska aldrig planera o man kan inte ha tur jämt. HA en trevlig kväll, själv ska jag hålla mig lugn.
Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj vilken otur!! Tur att du hann märka det iallafall.. Ha en bra dag Aja m fam

2009-07-01 @ 08:52:53
Postat av: Amanda

Åh, vilken otur då!

Längtar efter er. Krama alla från mig, kram Amanda. ♥ ☻ ☺ ♠ ♦ ♣ ○ ◘ •

2009-07-01 @ 21:57:19
URL: http://ajaonettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0