Njuter...

Åhhh va härligt det är med sommar. Nu känns jag tjatig men det är verkligen hur underbart som helst. Här har vi solat o badat hela dan. Var en wakeboard uppvisning förut som vi kunde avnjuta från första parkett. Suveränt!!

Idag har det kommit flera båtar från Årjäng så nu är det smäckat här på bryggan. Var uppe i centrum förut o käkade en bit mat. När vi begav oss därifrån träffade vi på Lindskogs familjen o tog en runda till Kickis cafe´ o avnjöt en god drink på terassen. Glass till barnen. Men till slut tyckte Cornelia o Clara  att det var tråkigt så vi gick ner till båten igen då de nu återigen badar. Då kan jag passa på att blogga under tiden.

Ikväll blir det grillning, men svårt att tänka på det nu när jag är helt proppmätt. Det är många barn här nu så även de större har det roligt värre. Känns bra i mitt mammahjärta när alla är nöjda.

Ha en skönis kväll alla ni underbara blogg läsare, Krameli kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0