Mamma Mia

Ja nu är det film time i vår mysiga husvagn!!
Det blev MAMMA MIA, den är ju sååå braaa man kan se den om om igen.

Håller helt med Nettan, dagarna bara går. Har varit lite dåligt bloggande från min sida med : (
Igår badade Lova & Celina för fullt i det underbara vädret, det fick bli årets första dopp. Själv gick jag i med knäna va lite för kallt för min del.

Vi bytte även camping igår em. till DELSBO, litet lant ställe. Det finns i alla fall en bank, 2 mataffärer, CAFEE´ ( det viktigaste ha ha ) , pizza, mack o en kläd & skoaffär. TOPPEN!!
Glömde en sak massa knott finns det, dom va helt tokiga i oss. Men backen är ju grön o fin här.

Blev även en godmiddag & morsdag fika, är ju mamma själv så. Lova hade skrivit ett så gulligt kort, också sa hon: Mamma jag kommer aldrig glömma dig på morsdag♥ Barnen ger en så mycket kärlek det är vårat allt.

Nej nu ska jag mysa lite min man♥

Sweet Hugs Aja♥

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0