Lite sommarlov!

Japp, efter dagens arbete så är jag nu ledig i två dagar o jobbar kort Torsdag o sen ledig Midsommarafton. Så lite sommarlov blir det för oss.

Hade ju planerat såååå länge att åka till Karlstad i morgon för att möta min kära & underbara vän Caroline ( varit vänner sedan femårs åldern ) Och gått på leklandet med barnen. Tur jag gick in o kollade öppettider. STÄNGT tisdagar, det är ju inte sant. Vilken otur får man ha egentligen...... Men men nu bestämde vi iaf o ta det en annan gång så jag o barnen drar till Arvika istället o hälsar på kära mor. Har ringt brodern också o sagt att vi kommer o testar deras nya utomhus pool. Härligt, härligt. Så vi ska nog kunna roa oss ändå!!!

Lite härliga kort från skolavsltningen.








Fika med Cornelias klass efter själv avslutningen i kyrkan. Fick kort av fröken Agnetha.



Sen skynda vidare då Elin gick ur Nian o skulle firas med blommor o paket så klart. Så vacker ( som alltid ).

Nu ska jag stoppa barn i säng, men mer kort kommer....

See you. Kram Nettan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken lantisblogg detta är!!!

Skaffa er ett riktigt liv istället!!!

2009-06-15 @ 23:41:19
Postat av: Aja

Vilka fina sommar tjejer♥ Vi saknar dom.

2009-06-16 @ 00:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0