Långa dagar

Det har blivit det & man blir trött av solen. Så därför har jag ej förgyllt bloggen♥
Men nu sover i alla fall barnen & hela campingen tror jag.

I går va det ju poolen som jag lovade barnen & idag blev det havet, så har verkligen utnyttjat dessa dagar.
Det kändes,va sleten i kväll.


Lova hade ju inga saker ha ha!!! , så vi inhandlade lite .



Pooltime, Lova badar för fullt♥

På eftermiddagen kom min gulliga mor hit o vi åt en god middag, thaigryta med rödcurry. Med sig hade hon liten present till mig från NORDLJUS♥. Jag som älskar sånt.

Dessa snygga paket som mamma gjort själv. I ena paketet va denna dream skylten som jag visat er förut o nu är den min♥  I det andra va det 4 muggar, brödkorg,skedar,servetter mm. Allt i rosa o grönt!!

Tack älskade mamma för en trevlig dag♥

SWEET DREAMS ♥
     AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0