Landet

Ja nu är man på landet,känns så på denna camping.
En egen liten sjö & på andra sidan går det kossor på dagarna. Men barnen stortrivs o jag tycker också det är mysigt(ett tag i alla fall). Kan vara nyttigt att komma ifrån allt stress.

Idag har det varit jätte kallt o blåsigt ena stunden o nästa sol. Barnen leker för fullt o vi springer fram o tillbaka.
Fika beroendet är kvar det är kaffe,choklad o naturgodis. Kan ju ej baka nu när jag ej är hemma ha ha!!


Här leker barnen i hoppborg. Therese o Lars Roger har med en hel lekpark, vilken tur man har :)


Min Outfit i går på stan i Hudiksvall. Kjolen fick jag av Therese, den är från Gina o hon tyckte inte om den men jag älska den.
Så tusen tack Therese!!


Fikat på Jambo, Lova & Celina♥


Måste bara visa min bakelse, chokladmuffins med mjukglass i. Har aldrig sett förut o va tvungen att prova.
Fick helt klart godkänt.


Min älskade tjej på stan i Hudiksvall.

Som vanligt är jag uppe sist av alla, snarkas så skönt i husvagnen nu så. Ska lägga mig att läsa SOFIES MODE♥
Kram Aja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0