IKEA

Hello♥

Ja i dag blev det lunch på IKEA, BILLIGT & bra. Vi åt hela familjen för 150 :- då fick barnen efterrätt, jag kaffe o chokladkaka.
Inte helt fel. Sen blev det en runda o fönster shoppade lite. Alltid kul med nya förslag.

På eftermiddagen va vi en tur till mormor Tina o busa lite. Även min mormor o morfar kom, så det blev även fika♥
I morgon är det många som har skolavslutning o hoppas verkligen att vädret kan hålla i sig utan att det blir regn.
Alla barn längtar nu till sommarlov !!!!!!!

Nu väntar jag på min älskling ska komma med mat han hämtat på BITE LINE super gott ställe i Sundsvall. Sen får det nog bli en bra film.
 
Här nedan snygga smycken från Nordljus, armband & halsband med rosa sötvattenspärlor.
                                    

Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0