I AM BACK!

    Hallojsan!!   Det var inte igår.

Ja, jag vet har varit helt kass på att blogga. Men ibland händer det saker i livet då man känner att man inte har lust & tid för så mycket annat än just det viktigaste. Men nu går det mot rätta hållet och jag ska försöka ta tag i det här igen. Tycker ju att det är sååå himla kul o har saknat det JA!!!

Sen är ju sommar en mer stressig tid, tyvärr. Men det är då man ska hinna med så mycket som möjligt o träffas o va glada. Egentligen ska man ju bara passa på att njuta av den här härliga tiden o bara VA!!!

Sen har jag hört att vädergudarna har lovat oss värme o bättre väder o det låter väl inte illa. Så nu lovar vi varann o verkligen njuuuuta av den här underbara sommaren.

Fann lite kort sen jag var på Olssons brygga med arbetskompisarna. En trevlig kväll i gott sällskap och mycket god mat. Hit ska ni gå för o käka, absolut!!!



Jag & mina kära kusiner Sanna & Christer.



Josefin, Ewa, Micke, Ida & Louise.



Långbord.....

Ja det var en trevlig kväll. Tack alla ni gulliga. Vilket toppen gäng!

Nu är allt i sin vanliga ordning o jag ska till jobbet, ska bli sååå kul. Har faktiskt massor att göra. De små ska på dagis resp fritids o Anton & Amanda har planer med kompisar.

Jobbar bara Mån - Ons två veckor i rad så det blir långhelger. Det är inte så dumt. Så till helgen har vi planer på en tur med båten. Gött!!!

Min kära börjar ett nytt bygge i dag o var uppstressad till max men till dig min älskling. Tack för att du alltid finns där. Älskar dig o saknar dig redan. Puss & Kram ♥

Ska försäka ta lite nya kort på jobbet idag det är verkligen såå mycket snyggt o jag vill ha typ allt. Nu börjar också vår sommar REA på Ons då får ni skynda & fynda. Alltid Välkomna!!!

Kom in till mig vettja så ska ni få med en sommarpresent. Men säg till så jag sparar till just er....

Kram & Ha en gör GO Da´ Nettan  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0