Huddik

Ja idag blev det en tur till Hudiksvall!!

Jätte fin stad som jag nämde förut, mysigt med små hus & båthamnar.
Åt lunch på ett jätte mysigt ställe JAMBO.
Sen blev det en liten runda på stan o fann allt lite smått & gått♥ Får berätta mer i morgon.

När vi väl kom till husvagnen va det full fart nattning, duschen o kvällsmat. Men skönt man har ju husvagnen bara, är man hemma ska man tänka på allt så det är gött faktiskt.

Till Min Älskade Nettan♥
Jag förstår dig sådna tider har jag med att man kan vara såååå trött. Å hinner inte alls det man vill & det känns tillslut som hjärnan sprängs o går på högvarv 24 timmar om dygnet.
Men det kommer gå över o specillt för dig Nettan som fixar allt du är en stor förebild om alla skulle vara som dig. Skulle det inte finnas många problem i Världen. MISS YOU !!
Vi ses snart & va mycket fika det ska bli då ha ha♥

Kram Till alla

AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0