Hello again!

Japp det blev en hektiskt dag igår. Röd dag i Norge = massa folk på jobbet. Sen gick det i ett här hemma. Men nu har jag varit uppe en stund o hunnit fixa med disk o tvätt. Förståndigt av mig att gå o lägga mig i tid o upp tidigt på morgonen istället.

Tänkte fortsätta från vår Göteborgstripp!

Hade ju som sagt precis fått i oss jättegod mat på hotellet. Åkte sedan o hämtade de stora barnen som gått på Liseberg fram till slut. De hade haft jättekul o verkligen åkt hur mycket som helst.

Väl tillbaka till hotellet trodde jag i min enfald att NU ska jag passa på att titta lite på Tv. Men Nej då... när jag tvättat mig o krupit ner i sängen var det som ett slagträ i huvet. Hmmmm sov gott iaf!

Det bästa med hotel är att på morgonen ha en stor frukostbuffeé att ta för sig av, mmmm.

Morsdag som sagt o fick en parfym jag önskat mig av mina älskade barn. Och min ubergulliga o alltid så omtänksamma dotter Amanda hade köpt ett jättefint mobilsmycke med en bukowskinalle på. Den är bara såååå FIN!!! Hon kommer verkligen ihåg allt o alla. Tack min älskade dotter, PUSS Mamma.



Här ska det iväg o åkas " Rabalder " med storasyster Elin & hennes pojkvän Chris = Jättenöjda små flickor!!!


Clara, Tim & Stella ( kusin ).


Åhh hej va det går...

Blev ju som sagt inte så många kort då jag bara hade med min mobil men men så kan det va

Sen har jag kvar kort från vår utedag med Claras dagis men nått får jag spara på till en annan gång. Nu ska jag äta upp min frukost o sedan väcka mina små darlings.

Ha en bra dag Kram Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0