God morgon!

Måndag igen o ny vecka. Det har varit lite si o så med bloggandet nu men va gulliga ni är alla som läser vår blogg. Det är Tack vare er o självklart att vi tycker det är kul också som vi bloggar. Tack!

Skolavslutning denna vecka o har tittat på vädret på morgonen, ser inte ut att bli så mycket bättre än så här. Men då är det väl som vanligt då. Skolavslutning o midsommar tycker jag oftast är ganska kallt o regningt. Tyvärr, tyvärr....

Men man får väl njuta av vacker sång o alla glada barn som har väntat så på detta sommarlov. Studenter som kastar mössan o har nya utmaningar framför sig.

Hemma hos mig är det iaf välbehövligt med lite lov nu. För de största har det varit fullt upp med pluggande det sista. Och även Cornelia vill nu ha sommarlov. Dock ska ju hon på fritids under några veckor. Tyvärr så är inte jag ledig nio veckor men hade inte Tackat Nej om det gick o ordna. Hi hi hi... Men så är det. Vuxenlivet med allt ansvar!

Men ska absolut inte klaga, har tagit lite dagar här o där o då är det bara att riktigt fint väder o massa sol o värme jag vill ha. Får väl fortsätta hålla tummarna.

Nu ligger båten i vattnet o min käraste har varit så himla duktig som fixat allt. Jag tog ett ryck o gjorde en grovstädning inne i den igår. Skönt när allt är packat o klart så vi bara kan dra iväg.

Men nu ska jag snart dra till jobbet istället.

Ha en bra dag
Kramizar Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0