FREDAG

Ja då va det fredag igen, blir vilsen på alla dagar.

Idag regnar det i alla fall inte men är ingen värme heller. Igår blev det film time för mig o älsklingen.
Inte till min favorit det va en skräckfilm. Men Lova såg Isprinsessan före oss, så den va faktiskt bättre.

Nu är även Melvin 4 veckor, tiden går såååå fort. Passar på att mysa med honom så fort jag har lite tid över.
Har ju börjat le nu o är ju bara för go♥

Har lovat Lova att ta en sväng till byn, hon köpte sig Rollerblades igår. Så hon vill självklart prova det min lilla stöniga tjej. Tyckte hon va lite för liten men hon är väl lik sin mamma ha ha ha .......
Har hört hur jag va när jag va en liten tjej men stönigheten sitter ju kvar än. Så jag ska väl inte klaga på Lova♥

Kram så länge o ha en bra fredag♥
            AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0