Flaggdag

Jepp idag har jag sett många svenska flaggor!!

Nu äntligen sover mina små älsklingstroll efter en god lång varm dusch.
Tredje gången gilt, det är väl så man säger. Har försökt blogga två gånger idag men alltid något som kommer i vägen. Men nu äntligen fanns det tid för det =).

Ja man vill ju ha så stort firande av 6 JUNI, men jag tycker inte att det är något speciellt. Vi va i Hudiksvall hela familjen & där va det mesta öppet. Vi strosade runt lite o åt en god middag på en TEXAS bar.
Maten va toppen!!!! Barnen tog chicken nuggets, jag kycklingfilé o Fredrik en god oxfilé mums det godaste jag ätit på länge. Är faktiskt mätt än av maten.


Ja man får väl fira lite då, denna goda bakelse sjönk ner i min mage.


Far & dotter på Texas♥ Puss på er!!

I kväll va det grillning på campingen, men det va ju iskallt ute o det ska vara juni. Helt otroligt!!!!
Jag va som en isbit när jag kom in. Nu sitter jag i varm & SKÖN HUSVAGN♥

KRAM AJA♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0