Blandat....

Ja, nu har jag haft en mycket givande dag på jobbet o fått bort en massa som hänger över en. Strålande dag har det varit också så barnen leker fortfarande ute. Äntligen SOMMAR !!!  Hoppas det håller i sig nu också.

Sitter o funderar på om det finns nån vänlig själ som kanske vill klippa våran gräsmatta för en peng men vem ska man fråga??????

Lite blandade bilder från lite här o där.......



Poolpartaj hos min kära bror.



Vilka sötisar o lilla Hilda fullkomligt älskade o bada.



Kära bror ♥





Mormor & min underbara Amanda.



Stolt farmor med gosiga Hilda som precis badat.



Ja och som ni ser att dömma av korten så bjöds det efter badet på ett smarrigt kalas. Åsa (min svägerska ) som är en mycket duktig bakerska hade gjort en smarrig rabarbertårta som smakade mums fillibaba....mmmmm!!!

Alla njöt av godsakerna o sällskapet ( hoppas jag ). Så kom även kusin Patrik o honom är det alltid lika kul o prata med. Så jag uppehöll dem så att det inte blev nått Tennis pass för grabbarna den kvällen. Men det kunde gott o väl va en vilodag. Hi hi hi....

Nu kom min kära dotter hem med kompisen Josse så då ska jag ta o prata med dem.

So long...... Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0