Båttur

Ja har varit bestämt sen förra helgen att vi skulle ta en helgtur till Bengtsfors med båten. Men i natt trodde jag att vi skulle få ställa in alltihop. Gick o la mig med värk i hela kroppen o vaknar sedan under natten gång på gång och mår inte alls bra. Tar till slut febern o då har jag 39,5. Inte kul alls när man känner att man inte har en enda kraft o det bara värker överallt. Men hur som helst så proppade jag i mig Ipren o kände mig mycket mycket bättre frampå morgon kvisten.

Barnen & även jag o Håkan hade ju sett fram emot den här turen. Men bestämde iaf att vi skulle åka. Trodde inte det skulle gå över så fort men jag känner mig redan piggare men får ta några piller för o hålla mig igång. Tur det finns det som hjälper.

Så här sitter vi nu i hamnen i Bengtsfors o har det supermysigt. Solen skiner och det är festival här under helgen. Plockade med mig grejer så jag kan blogga o ta kort. Men så klart jag glömmer nått o usb kabeln ligger kvar hemma. Så kort blir det inte förränns till veckan. Så kan det va. Minnet är bra men kort!!!

Första man hörde på radion i morse är ju att allas stora POP idol är död. Va fruktansvärt är det första som jag tänker. Nu va inte jag ett jättestort fan av Michael Jackson, men han har gjort några grymt bra låtar. Under hela denna tid har jag tyckt synd om honom. Han har nog inte haft det för enkelt o tydligen inte så bra. Men tragiskt att det ska sluta så här. 51 år är en alldeles  för tidig död.

Lekparken ligger precis bakom så Cornelia & Clara är helnöjda o stortrivs. De stora barnen tycker nog det är mest skönt o slappa o ta det lugnt. Men badat har de hunnit med iaf även om det är iskaaalt i vattnet. Brrrrr.....

Vi ska grilla nu snart o sedan blir det fotboll för Håkan. Jag lägger mig nog o läser i en ny bok.

Men ha en bra kväll o stora kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0