Bättre sent än aldrig♥

Ja det blev sent idag med!!

Skratta när jag läste Nettans inlägg i morse, det jag säger att vi är tvillingsjälar. Jag bloggar mitt i natten & hon städar ha ha.
Även denna dag har varit underbar med sol o bad.
Jag doppade mig nästan helt i havet inte dåligt det. Men Lova dök o doppade sig flera gånger.




På denna fina strand vid Alnö har vi tillbringat dagen.
                          Helt underbart!!!!

På eftermiddagen blev det grillning o lek vid husvagnen.


Sov gott Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh va härligt ni har det. Så fint i Sundsvall. Jag längtar verkligen o mycket efter er alla. Mest efter de små sötisarna. Nu är det inte länge kvar till semestern. Kanske kan få till nått då. Njut o va rädda om varann o krama Valle o Lova från faster.

2009-06-26 @ 18:02:41
URL: http://ajaonettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka strandluffare ni är,

skaffa er ett riktigt jobb istället!!

2009-06-26 @ 20:19:31
Postat av: Aja

Jag kan inte ha ett bättre jobb & njuter varje dag♥

Tur att vi människor kan vara olika o jag står för vem jag är.

Kram Aja♥

2009-06-26 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0