Angelica 18 år

Hej hopp.... har precis kommit hem från Arvika & kalas hos syster Angelica som fyller 18 år i dag. Myndig o nu blir det bara allvarligare o allvarligare. Men nu ska jag inte va för tråkig. Hon har ju massa härligt framför sig o nu ska hon bara passa på o njuta av ett långt härligt sommarlov. Ett år kvar o sen studenten. Men hade fått sommarjobb & ska dansa. Vilket lyx jobb va??? Men så är hon ju super duper duktig också.

Det bjöds på smörgåstårta o vanliga smörgåsar till mig o barnen. Sen fick vi en jättegod vegankaka som Angelica bakat alldeles själv. Gott o kul o prova nått nytt!


Cornelia & Clara gillar att va hos morfar, alltid nån som leker med dom då. Idag var det morbror Andreas som stod för underhållningen.


Jag & min kära syster Angelica.

Tusen Tack gumman för ett jättetrevligt kalas. Puss & Kram ♥

Gå in o kolla hennes blogg den är jättemysig, www.enlotus.blogg.se

Det var allt för denna gång.... bye bye Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: angelica.

Tack så mycket, det var kul att träffa er allihopa :)

2009-06-05 @ 09:30:26
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0