6 Juni

 Idag är det vår nationaldag o det är ju faktiskt inte så länge sen det fick bli en röd dag. 2005 fick denna dag bli helgdag istället för Annandag Pingst.

De kunde väl ha plockat bort 1 Maj istället som jag tycker är en urfånig dag. Hallå vi lever faktiskt på 2000 talet......

Är faktiskt en ganska fin dag idag men kallt tyvärr, hade ju inte gjort nått med lite mera värme. Men bra det inte regnar.

Cornelia & Clara ska på kalas o Erik & Anton ska skatea som vanligt. Jag får väl offra mig o åka ner till hamnen där det idag är en grejar dag där. Blir väl där ett par timmar iaf. Hade tänkt o fixa nån god fika dagen till ära med mina kära också. Lite firande får man väl ha!

Ikväll avslutas denna grejardag som  Båtklubben har med grillning också kommer det ett band som spelar. Kan nog bli kul.

Saknar Aja med familj & min älskade syster med familj. De har varit borta så länge nu. I morgon blir lilla Melvin 1 månad, shit va fort det går. Puss på er alla ♥

Ha en bra dag alla kära bloggvänner o njut av dagen
Mazza kramizar Nettan .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där!! 1:a Maj är ju en väldigt viktig dag, och den skall vi inte flytta på. Det är då som vi arbetare visar solidaritet med varandra.



De enda personer som vill ha bort den är ju Moderater och annat löst högerfolk, trodde faktiskt du var bättre än dem.



Men jag tog väl fel.

2009-06-06 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0