090623

God morgon!!! Sommar är väl en härlig tid. Ja iaf såna här dagar då man vaknar o solen tittar fram. Men nu ska vi inte försköna nått. Jag vet hur jag sen kan sitta där o svära över alla getingar, mygg o kryp som finns överallt. Jag verkligen hatar smådjur. Ja jag vet, man ska inte hata men grymt äckliga är de iaf dessa små otäckingar.

Det får mg att tänka på att jag kanske inte ska överföra min rädsla till mina barn utan när de letar maskar o skalbaggar o gud vet allt. Så står jag där o tittar o säger " ja de är bra för jorden " Då kan det komma.... " Vill du hålla mamma " Men  NEJ!!! där går gränsen.

Här är det alldeles tyst. Alla mina barn tycker om att sova länge så här är det absolut inget spring klockan sex om morgonen, som man kan höra en del har det. Det är väl snarare ett projekt o få upp dem.

Men idag skulle Cornelia ha med sig badkläder så de hittar säkert på en massa kul på fritids. Igår när jag lämnade henne var det typ tre barn där. Hmmm undrar vad alla dessa mammor o pappor har för jobb????

Försökte ta några bilder på jobbet igår, men det var inte det lättaste o få till. Men det får duga......



Det har kommit flera snygga jeansjackor. Den här är en sliten variant för 499,95. Sjalen är helt underbar o endast 99,95


 
Nya leggings i flera färger att välja bland för 199,95 o långa sköna toppar i randigt. Sommarfräscht !!

Ha en underbar dag all sötisar kram Nettan.

Kommentarer
Postat av: angelica.

hej hej! hoppas allt är bra med er :)

är det sådana där tights som ser ut som jeans som bara kostar 200?



ta av blixten när du tar kort i spegeln så syns det bättre ;)

kram!

2009-06-23 @ 19:09:23
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0