090608

Ja juni, dagarna går fort!!

I går va lilla Melvin 1 mån. även det går så snabbt. Blev inget bloggande igår kväll, va så himla trött så jag somnade när jag la Valle. Man kan inte alltid vara på topp ha ha !!!! ( fast jag vill det♥)

Lill sötisen 1 mån redan♥


Mamma & Pappa myser i husvagnen!!

Va ju en sväng på leklandet i går & det blev fullt med bus o lek. Jag va själv helt svett när vi åkte där ifrån.



Jag vill ha sommar o värme nu det är så kallt här, men barnen är ute o leker för fullt. Har jämt varit på en prommis hela gänget. Nu ska jag ta mig lite kaffe. Håller med Nettan så himla kul alla ni som läser vår blogg!!
Varma kramar Aja♥

 

Aja today, lätt frisyr har sovit med flätor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0