Tisdag



Nu sitter jag här igen o ska iväg o jobba. Storasyster Elin kommer och ska va barnvakt idag. Så det blir en riktig mysdag för flickorna.

Full rulle på jobbet men åskan har ju tagit nästan alla spottar för oss så  det är lite för mycket mys ljus på J&J. Men ska bytas så fort jag hinner. Men ingen som nämnt nått av kunder iaf och det är väl tur.

Ikväll ska jag ha " tjejkväll " då vi lagar mat tillsammans o dricker vin. Mmmmm inte dumt det.

Har lite kort från helgen....



Sommarvik & lek



Clara & lilla Melvin myser i båten.



Och Cornelia likaså, rättvist ska det va!!



Jennie med sin gullprins!

Ja och det fina vädret är bytt mot regn. Men läste tidningen igår att Ryssvärmen är på väg mot Sverige och då kan vi få temperaturer på 30 grader. OM inte det kommer lågtryck från Polen ist... Men det vill vi väl inte tro. Nej nej nej Nu ska det bli en riktig kanonsommar med massa bad. Eller hur????

Amanda har det helt suveränt i Sundsvall o hade en riktig toppendag igår med shopping. Skickade kort på en väska till mig som hon köpte. Superfin o ny inför hösten. Ja och va även så kul att läsa Ajas inlägg om gårddagen. Amanda stortrivs verkligen o har ju känt Aja sen hon var riktigt liten. De har alltid stortrivts tillsammans.

Nej nu får det vara bra jag ska iväg....

So long Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0