Höstplaner

RASMUS PÅ LUFFEN, söndag 11 oktober 2009, kl 15.30    Denna teater har premiär i September & den skulle jag jättegärna vilja gå o se med barnen. Rasmus på luffen är så bra o mysig o skön musik.  Men det fanns ännu gott om platser, alltid kul o boka in nått. En helg i Stockholm är ju inte fel med shopping o god mat o lite underhållning.

Har trotsat regnet o tagit en långpromenad i skogen. Men härlig luft!

När vi kom fram till " Slomtjärn " så kryllade det av en massa små, små grodor. Måste va alldeles färdiga för de var pyttesmå. Cornelia o Clara tyckte de var jättesöta o tog med sig fyra st hem som nu bor i en hink med massa gräs och vatten. De var jättenöjda över dessa små slibbiga djur. Ha ha så säger jag inte till dem utan då är jag lugn o pedagogisk.
Har precis käkat middag o ska tvätta o greja lite innan darlingen kommer hem. Han var på väg iaf och nu är det semester som väntar. Själv ska jag jobba helgen sen blir det tre veckor för mig.

Hamnfestival här i Årjäng under helgen och på Fredag spelar Barbados o Lördag Uno Svenningsson plus några mindre lokala band. Även stortravet med V 75 lopp. Blir nog massor av folk och det är ju alltid kul när det händer nått.

Nej nu får jag göra nått vettigt KRAM Nettan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0