Tja,tjena,hello...

Fattar inte att bloggningen blir så sent, men likt mig är jag.

Lova sitter i mitt knä o tittar på scoby doo medans resten sover. Lite mamma o dotter mys♥
Idag va vi ju i Piteå  o det blev lite shopping. Här är det ju inte bara rea utan mycket höstplagg har kommit in. Jätte kul att se, man blir ju sjuk av allt fint som kommer till både mig & barnen.


Denna nya collektion hade lindex fått in. Jätte mycket gulligt för stora o små barn.


Valle jätte glad för sin nya pyjamas, gullig med mumintrollen på♥

Lova köpte sig en jätte fin vit stickad poncho  inför hösten. Jag fann faktiskt en jätte fin långklänning på Vila o kostade endast 100:-. Har velat haft det hela sommaren men inte funnit någon som föll mig i smaken.
Lägger ut kort på den i morgon.



Blev några karuseller också, Valle nöjd när han fick åka bil.
Lova skulle ju bestämt åka stora virvelvinden, så jag fick offra mig. Har nog inte åkt den på 6 år o shit säger jag, nu har jag nog åkt den för 6 år till. Fattar inte jag som åkte allt förr o inte skulle bli den tråkiga mamman som inte åkte karuseller. Vad har hänt???? Lova skrattade för fullt o gillade snurrandet men han som körde såg jag va rädd för det o snurrade på ännu mer ...... ja ni förstår kanske hur det känns.
Men nu är det gjort o Lova va nöjd i alla fall!!!!

Nu ska jag lägga o läsa i min ny inköpta pocket bok:" När livet stannar". Berättelse om att överleva av Malin Sävstam som va med i tsunamin o förlorade två av sina barn o även sin man.
Har läst Pigge boken o dom är ju gripande alltså.

Kram Aja♥ Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0