Tisdag

Hello again...

Ja jag kan inte skylla på dålig täckning men så sant att bloggandet varit lite si o så. Men har varit borta mycket o bara hemma o vänt så inte riktigt fått tid.

Men nu ska jag ägna mig lite åt min rosa skatt en stund!

Fredagen begav vi oss ut på sjön o Amanda hade med Elin som sällskap. Det är så mysigt när vi får ha med oss denna härliga tjej Erlandsson. Vi hade lovat henne länge men nu äntligen blev det av. Packade skafferi o kyl fulla med härligheter o begav oss ut. När vi precis kommit fram så JA så händer det man inte vill ska hända. Vårt kylskåp bara lägger av. Hmmm INTE SÅ KUL!!

Vi hade väntat oss detta för det har varit lite si o så men inte just idag då. Jorå så det var bara o åka tillbaka o Håkan fick sticka till Karlstad Hjertmans för o kolla om de hade ett som passade.

Jag o alla barnen satt i hamnen o fick roa oss på bästa sätt.

Efter några timmar var min kära tillbaka med ett kylskåp. Tjiihoooo o det passade med lite fix o trix.

Så nu har vi ett nytt o fräscht kylskåp i båten o kunde då denna sena kväll göra ett nytt försök.

Väl på plats blev det middag med grillat o barnen var nöjda trots att klockan blev så mycket.Så kan det gå......( typiskt när man har med kompisar också )

Lördagen blev det upp att se på " Midnattsolsrallyt " som hade stopp i Årjäng. Massor av folk var samlade och vi tog lunch ute.





Kvällen var vi bjudna på fest hos min kära kusin Annica o hennes man Hans. Erik o Anton lovade ställa upp som barnvakt.

Det var hur kul som helst o det var supergod mat o massa gott att dricka. ( lite för mycket kanske ). Ja det kan man kalla FEST, Bindefelt kan kasta in handuken!!

Efter en massa skratt, prat så drog vi vidare till " Årjängsparken ". Där blev det dans o partaj till långt in på småtimmarna. Men kul det hade vi.... Så TUSEN TACK för en helt underbar o kul kväll!

Enda nackdelen är att Söndagen inte gav så mycket med sig. Trött o sugen på en massa onyttigheter. Varför blir det alltid så???

Men men nu är det som vanligt igen. och idag ska vi åka till Arvika för att gå på kalas hos Hilda som fyller 1 År.
Grattis Grattis lilla stumpan                   


Har kvar lite kort från Stockholmsturen:



Våra små tjejer leker.....



.... och själva njuter vi av en god fika i solen!





Härlig lekpark fanns det också.




Se hur glas blir till var intressant.


Ja efter en härlig em på skärgårdsön var det dags för hemfärd.

Nästa dag, alltså på Torsdag ville barnen gärna se slottet o livrustkammaren men det tar vi nästa gång.

Nu ska jag fixa mig i ordning o åka till Arvika.

So long...... KRAMIZZZZZ Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0