Stranddag!!

Oj oj oj igår vid midnatt så satte jag o de stora barnen oss på altanen o käkade nybakade bullar o kall mjölk. Mmmmm smakade jättebra men kanske inte så vanligt o äta bullar mitt i natten. Men, men ibland får man göra lite onödiga saker, hi hi!

 

Så som vanligt blev det sent i säng men sov riktigt länge. Så skönt!

När vi var klara o hade packat med oss mat o allt pick o pack drog vi till stranden där vi mötte upp Fia, Elin o Martin. Så himla kul o träffas det blir ju inte alltför ofta. Och som jag sagt förut så har barnen så kul ihop och även Cornelia & Clara fick va med. Det blev mest bad hela dan o de var som fiskar allihopa. Jag o Fia fick oss långa pratstunder, skratt, mat o fika. Så vi har haft en TOPPENDAG! Tack för det våra underbara vänner.

Hemma igen så la jag mig o kosade med lilla Melvin på magen. Och vi sov båda en liten stund. Det var helt underbart o jag njuter av den lilla prinsen. Får passa på när de är här.

Sen lagade vi käk o lagom till middag så kom även min kära man hem. Överaskad o glad blev jag då för det var meningen att han skulle jobba Fredag men blev färdiga idag. Va bra för mig!!!







Stolt mamma Jennie med Melvin. ( och det förstår jag )

Nu ska jag ta en lång dusch o sedan krypa till kojs o läsa. Tidigt va??? Men gött.

God natt söta ni o stor KRAM Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0