Staden

Solen skiner i dag o det är så härligt. Humöret blir på topp!!!
Nu ska vi hela gänget åka in till staden o gå på Piteå dagarna blir karuseller i dag o fika på något ute Café.

Prata med Nettan igår som dargit båten till Arvika, inte helt fel det heller. Såg vädret o jag tror dom skulle få skapligt, hoppas det. Nu saknar jag alla mina nära o kära hemma men snart syns vi igen♥

Nu ska jag dra på mig något så hörs vi senare.


Gårdagens out fit klänning Vero Moda fjolårets.

Kramisar från mig ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma...

Tjena snygging...

vilken sommar böna..

du är så vacker min ÄLSKADE

DOTTER....Puss - kram

till hela goa familjen..

2009-07-23 @ 12:59:17
Postat av: Din man !

Vacker du va,de lyser om dig.. är stolt över dig gumman,hoppas du vet vad du betyder för mig..love o..

2009-07-29 @ 03:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0