Söndag!

Ja då är det en sån här tråkig Söndag igen. Men har för all del haft en helt underbar helg ute med båten. Skaldjur på fredag o grillat på Lördag. Sen en massa trevligt sällskap där vi suttit ute o pratat till långt in på småtimmarna.

Melvin o Jennie var med & grillade också men sen ville de hem o sova. Amanda som varit på kalas höll dem sällskap.

Gårddagen  var ju varm o solig så jag o barnen drog till Blomskog o såg på "Amerika brevet" som jag så länge velat se men aldrig passat. Men nu äntligen o det var precis så bra som jag hade trott. Väl värt o titta på.

Idag får bli en sån där städdag ( behövs verkligen ). Barnen har kompisar o leker o leker.

Amanda har följt med Jenni med tåg till Sundsvall. Så Håkan har kört dem ända till Örebro o tågstationen. Han är så himla snäll ( som alltid )
Men det var stora tårar som rullade på mig när hon åkte min lilla tjej. Även om hon är 14 år tycker jag fortfarande att det är rent sagt SKIT jobbigt när hon åker bort. Men hon ville så gärna upp till Aja, Fredrik o barnen. Och jag jobbar min sista vecka innan semestern o då får man bita ihop o låta dem göra nått på egen hand. Och hon kan ju inte ha det bättre än uppe hos dem. Hon stortrivs och det förstår jag, kommer nog ha en supervecka. Och nästa vecka kommer jag med, hoppas jag :-)

Så nu blir det till att fixa mat innan darlingen är hemma igen o städa färdigt det jag påbörjat. Bara så kul att blogga lite emellanåt.

Ha en skönis kväll alla bloggvänner Kram Nettan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0