Semester

Ja då är det semester tider då och jag höll på o få krupp på Sön em. Men som tur är har jag en mycket förstående man så vi drog iväg till Strömstad o kusten igår. Va jättelängesen vi va där och det är ju supermysigt ju. Varför välja smögen när vi har så nära till Strömstad???

Hade en härlig dag iaf o åt en god lunch på ett av placen där. För mig fick det bli en sallad med färska räkor. Mmmmm de smakade himmelskt. Gick sen o strosade o fick tag på den superfina kjolen till Clara som jag velat ha. En jeanskjol från Nova star.




Vädret blandades av regn o sol men det var helt Ok. Barnen ville bada så vi köpte med oss lite fika o drog ner till havet.


Cornelia badar gärna. Clara tyckte dock det var lite kallt.



Så klart var vi även tvugna att gå o kolla i hamnen. Här skulle jag gärna vilja ligga med båten ett tag. Hmm lite trångt o svårt med platser bara. Nog poppis värre. Men shit alltså vilka båtar det finns.

Idag är en lugn dag hemma ska städa o packa. Får nog ta en sväng till lekparken också. Till morgonen drar vi till Stockholm. Ska hämta Amanda som kommer med flyget. Åhh va jag längtar efter henne nu.

Ska passa på att kolla in skärgården när vi är där. Har hört det ska va så fint.

Får se om vi tar svängen om Norrköping o hälsar på kusin Linda med familj. Där är ju inte för ofta vi är. Ska diskutera med Håkan först bara. Kom som en impuls tanke nu bara........Men det skulle va mycket trevligt.

Ha nu en skönis dag alla söta bloggvänner.
Kramiz kramiz Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0