SEMESTER♥

TJIHOOO!!!!

Nu är jag här igen o har inte försvunnit i lappskogarna.

 

Blev lite semster från bloggandet, det va faktiskt inte meningen. Har varit i Boden o åkt förbi massa orter, nu är vi i Piteå. När jag skulle blogga hade vi ingen sändning på internet SORRY!!! Så jag kunde inget göra.

 

Nu har vi bytt camping o ligger precis vi vattnet på en liten udde o här funkar det toppen. Veckan har bara rullat på o det är mycket att se på här uppe. Jätte fin natur o kvällarna ska vi ju inte prata om. Är ljust dygnet runt o solen står högt på himlen till sent på kvällen o sen går den upp vi halv fyra på morgonen. Är en upplevelse att se, det värsta av allt är att man sover inget man blir yr på tiden är ju aldrig mörkt. Så jag känner att sömn timmarna har blivit lite för lite.

 

Har endel bilder från veckan  som gått jag lägger ut i morgon kl börjar bli mycket. Men på färden upp mötte vi många renar, så barnen va nöjda o Amanda va redo med kameran.

 

Nu blir det sängen o slåss med lite myggor som flyttat in i vår husvagn........

Kul att vara tillbaka. God natt Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0