Regnig Morgon

Har regnat hela morgonen, så jag har passat på att tvättat lite. Annars har vi klarat oss bra ifrån regnet.
Men det är tråkit när det regnar, det räcker med en dag sen vill jag ha sol!!!

Kvällen kom fort igår somnade redan vid halv elva o det är nog den tidigaste kvällen på hela sommaren. Men det va välbehövligt.
Ja vi hade en trevlig kväll i går med barnen & gott sällskap.
I går va det Fredriks tur att åka karuseller med barnen så dom va hel nöjda. Lova fick t.o.m pappa sin i virvelvinden, jag o Valle stod brevid o skrattade för fullt = ) Det behövdes inget att dricka den kvällen man blev yr ändå ha ha !!!

Efter den rundan blev det god mat på Stadshotellet i Piteå. Jag åt en god stekt kycklingfilé & Fredrik bakpotatis
med en stor oxfilé. Det är lyx det när man kan gå ut o äta god mat. Njuter jag av i allafall♥


'

En runda i masken


Middagen på stadshotellet♥

Hoppas ni får en trevlig söndag my friends♥

SVAR TILL SANDRA:

Har ni funderingar så visst gärna fråga. Men vill bara säga att jag o min make har gemensam ekonomi & har valt att jag är hemma men jag gör mitt arbete där. Alla har olika intresse o jag slösar inte på ekonomin, utan har full koll på vad vi kan göra.
Kramizar Aja♥

Kommentarer
Postat av: Malin

hej hej. ni ser ut att ha det väldigt fint i sommar. hoppas ni hittar på mycket kul. kram :)



2009-07-27 @ 08:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0