Piteå

Är forfarande i denna stad, kuststäderna här uppe är jätte fina o mysiga att strosa runt i. Lova som är lik sin mamma gillar att fika, här är det gott om café.

 

Ja har ju faktiskt sett en stor del av sverige denna sommar är ju bara 110 mil hemmifrån nu !!!!!!! Husvagns livet är vi vana o barnen stortrivs det är spring hela dagarna. Men i dag har det faktiskt regnat så på fm. blev det film för mig o barnen.Nu kom solen o det är jag glad för.Märks när man blir instängd i en husvagn med två barn, hela husvagnen va upp & ner.

 

Annars är allt likt sig o Amanda kom hem till slut hon med, fast hon va så långt borta♥ Det va sååå trevligt att ha denna tjej hos mig o Lova va lika nöjd hon med. Som Nettan skrev fick hon flyga med kändisar till Stockholm o vi mötte dom på flygplatsen i Luleå. Det va Kevin Borg , Ola, Sara Lövgren o hela diggelo gänget. Frågade om Lova ville ta kort med dom men hon va för trött på morgonen så det blev inget av det.

 

Nu ska jag gå ut en sväng i solen o busa med mina trollungar. Kram Kram Aja♥

 

Tillslut såg vi renarna, som går cool lugnt på vägarna. Amanda va fotograf!!

Så här kan det se ut på lapplandsvägarna......

Barnen njuter i solen mina lintottar♥

Pite Havsbad

 

Leklandet på Pite Havsbad

Valle på flygplatsen, passar på att leka lite innan vi vinka hejdå til Amanda♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså,



enligt vägsökning på Internet är det 99,1 mil mellan Arvika och Piteå.inte 110 mil.



ta reda på fakta först era shopping-loosers.

2009-07-21 @ 22:37:38
Postat av: Aja

ok kanske inte exakt men internet litar jag inte ett dugg på, det stämmer absolut inte jämt så det så!!!!!

2009-07-22 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0