Ö-Vik

Nu är man i Ö- vik på en liten camping utan för staden.

Är så trött bara o glad att dagen gått men ska inte klaga haft riktigt sommar väder idag. Solat & badat!!!!!
Somnade inte för än fem i morse o Fredrik halv åtta. Så det blev inte många timmar sömn vill jag lova.

Valle skrämde oss i går kväll, han har ju varit känslig för allt ända sen han va liten. Jag sa nyss en dag att vi hela familjen har klarat oss bra i sommar. Men han fick plötslig frossa o 40 i feber börja spy , helt slut va han. Det kom på en timma han va pigg först sen va det som att vända på en hand.
Barnen är ju ens liv & vi såg med en gång att det inte va något som stämde,vet ej va det va men han blev piggare vid morgon kvisten. Så jag o Fredrik vaka inatt o det blev besök hos doktorn. Kan ha varit matförgiftning men vet inte, ej konstigt man blir rädd när det finns så mycket konstigt idag.

Nu ska jag åka o handla lite är helt tomt i vårat kylskåp, har ätit micro mat idag & då är det illa.

Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch vad synd om lilla valle pöjken, hörde detta i morse. Ge honom en bamse kram från mig kram

2009-07-29 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0