Måndag.

Sitter vid min rosa skatt o tittar ut. Regnet det bara öser ned... så gissa om jag är nöjd över o INTE ha semester denna vecka. Så till nästa vecka när jag o min kära tar semester vill jag ha SOL.

Ja fast som vanligt så kan jag inte påverka det ett smack, så det blir härligt oavsett vad vädergudarna bjuder på. Men idag känns det hur bra som helst att åka till jobbet. Har massor att göra o jag längtar dit nu när jag varit ledig så många dar i sträck.

Mina underbara svärföräldrar har ställt upp o ha småttingarna idag också, så det blir bara o svänga dit sen o lämna av dem och då kan jag åka tidigare till jobbet o få gjort en del innan öppning. Så bra man kan ha det.

Min kära dotter Amanda anlände till Aja med familj igår i Sundsvall o resan hade gått bra ( trots lite stress ). Så nu är hon o Jennie o lilla Melvin på plats. Känns bra! Men längtar efter henne redan ( typiskt mig ). Hon sa till mig igår när hon skulle åka o jag började gråta o då hon med. " Mamma du gråter ju jämt när  jag ska åka " Ja jag vet önskar att jag inte var sååå känslig. Men vad gör man. Thats me!!!

Men allt bra & hon är supernöjd. Pratar med Aja nu......

Hörs ikväll. KRAM Anette ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0