Lördag morgon.

Vaknade tidigt i morse o slog då på Tv:n och såg klart en rolig film som kusin Patrik fixat. ( somnade som vanligt ifrån igår kväll ). Men nu är jag fit for fight, nja det stämde nog inte riktigt. Men duschad o klar iaf o vi ska dra neråt mot Säffle. Har kollat sjörapporterna så det blir nog en natt i Säffle i natt för det blåser nog liiite för mycket på Vänern. Men ska bli lugnare till morgonen så då kan vi dra över.

I går kväll var vi med min kära far på Storkarsberget och utsiktstornet, barnen älskar äventyr med morfar.


På plats uppe i tornet och man ser hela Arvika.



Senare på kvällen tog vi båten till Olssons brygga o käkade. Åhhhh shit va gott det var, det bästa på länge. Jag tog pasta och den kan jag verkligen rekomendera. Håkan åt Hjortfilé ( eller hjortron filé som han sa till kyparen och jag höll på o skratta ihjäl mig ) Kanske inte så snällt men så typiskt mig! ( taskig humor eller??? )







Vi hade en mycket mysig kväll och barnen showade o dansade. Sen blev det båten tillbaka o krypa till kojs.

Nu drar vi KRAMIZZZZ Nettan ♥


Kommentarer
Postat av: Aja

Wow vilken snygg fyrbarns mamma kan många slänga sig i väggen. Ni är en underbar familj o saknar er såååå mycket nuuuuuu!!!!!

Nu ses vi snart Kramizar Aja

2009-07-25 @ 12:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0