Lördag & Jobb!

Ja det ska bli riktigt gött o åka till jobbet. Regnet bara öser ner som vanligt och då kan jag väll lika gärna göra nått nyttigt. Jobbar heldag o sen får vi se om det blir nån hamnfest för oss.

Uno Sveningsson spelar så kanske vore kul att gå dit eller Inte????

Ja får väl se om jag kan ha någon lust i kvällingen eller om det blir ytterligare en myskväll med familjen. Det är ju alltid bra!

Mina små sötisar sover ännu och jag o darlingen har käkat frukost men nu ska jag göra mig i ordning o dra iväg.

Ha en bra dag trots regn o rusk. Passa på att ta en skogspromenad vettja. ( Vi plockade blåbär igår, finns massor ) Alltid gott! Mmmm

Bye bye Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0