Läggdags

NU är jag redo för sängen!!
Disken är borta, ny duschad o plockat lite i vagnen. Skönt♥

Haft en mysig dag med Amanda o SHOPPING. Belv ju Birsta Norrlands största köpcentrum, där fika vi med kära moster Fanny o luncha. Även faster Jenny o Melvin kom♥

Ingen ville vara med på bild så det fick bli ett kort på den goda bakpotatisen Amanda åt med skagenröra.
Lunchen blev på Café CHARM♥


Lova valde en tacotallrik som vi delade på jag o min lilla tjej♥


Min Outfit today, nya jeans BIKBOK o rosa kofta GINA.


Här ser ni jeansen bättre Valle hjälpte mig ta kortet ha ha !!!!

Sov gott det ska vi göra.
Kram Aja♥



Kommentarer
Postat av: sofie

snygga kläder super mamma Aja !!!!!!!

2009-07-19 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0