ingen flyttning!!

Kom aldrig i väg, klockan blev så mycket.
Är ju så ljust här uppe så man märker inte att kl. drar i väg. Men i morgon far vi nog till Ö-vik, ännu en ny stad om inte planerna ändras igen♥

Här blev det sol idag jippiiii så passade på att vara ute så mycket som möjligt. Som jag sagt förut så har vi haft tur med vädret ändå denna sommar inte mycket regn. Så ett tips: Nästa semester eller sommar dra till NORRLAND & LAPPLAND, finns mycket att göra o se. Människorna är mycket trevliga här uppe =) HA HA HA......

På em. blev det en sista runda i PITEÅ o börjar faktiskt känna mig som hemma. Det blev en god fika med glass, grädde o nybakad kladdkaka MUMS !!!!


Tips på en god sommardoft jag köpt DKNY: Den rosa super!!! även en kräm som passar utmärkt för stressad hud = mammor♥ Det är Lancomes dagcreme ett tips bara .

I kväll blev det en enklare middag i husvagnen med köttbullar, falukorv, mos o god gräddsås. Mat som barnen älskar i alla fall. När pappa kom hem va det överraskningar så barnen va eld o lågor o även mamma fick en present. Tack min underbara man, duktig att finna saker i alla fall♥ Ni får se i morgon va vi fick.
För nu ska jag lägga mig o läsa min bok: Ett tips för er som orkar läsa en bok med starka känslor.
GOD NATT PÅ ER & SOV GOTT



Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0