Hemma igen!

Yes då har vi kommit hem. Har haft två underbara dagar i storstan o det var ren o skär lycka att se min dotter. Tårarna rullade som vanligt där hon stod vid bagagebandet när jag såg henne. Och hon tyckte ju som vanligt, " Men mamma ".

Hon hade dessutom följe med hela diggilogänget som också tog flyget från Luleå.

Sen bar det av till hotelet där vi ställde ner bilen o tog tunnelbanan in till slussen o gamla stan. Gick o strosade o tog lunch för att sedna ta båten ut till skärgården o Fjäderholmen.



Och Cornelia tog ju som vanligt Pizza o fick den så här fin!!!



Jag blev jätteavis på Amandas pasta med soltorkade tomater mm. Själv best jag kött ( och det brukar jag nästan aldrig, och förstår nu varför ) För mig gick det inte att äta alls så jag delade med Amanda till slut iaf, eftersom hon blev mätt ganska fort. Tur man har :-)))



Gamla stan är ju mysigt som alltid och nu proppat med folk dessutom.



Här är vi på väg ut till Fjäderholmen.

Nu slutar jag blogga o ska försöka passa på att va ute när solen skiner. I morgon ska det ju bli regn så då kan jag blogga vidare. Passa på nu att njuta av dagen.....

Kraaaamizzz Nettan.


Kommentarer
Postat av: angelica

åh stockholm är så fint :)

vilken söt pizza föressten

kram

2009-07-21 @ 11:54:44
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0