Hej & Hopp...

Nu sitter vi här i båten o tar kaffe o det var upp piggande o gott. Har haft en heldag i Lidköping o massa shopping. Men det känns bra, ibland finner man inget alls eller så finner man fel. Men idag var en kanondag med en massa kuliga saker.

Jag älskar inredningsbutiker o allt i porslin o keramik. Så ligger ju Rörstarnd Outlet i just denna stad o det var som att få en kick med en massa snyggt överallt. Både första o andra sort. Jag typ ville ha allt. Men det vore inte så smart att packa båten full med en massa nytt porslin. På sjön vet man aldrig hur det är.  Vi har åkt i vågor förr så jag vet.....

Men en  snygg Marimekkoskål fick jag med mig och två ljuslyktor i samma färg som skålen. Det kommer bli kanon och jag frågade min kära vad han tyckte om färgen?? " Jo det blir bra på toaletten i källaren " svarade han, lustig värre. Karlar alltså :-)
maribowl small large 146
Svårt att välja färg men det fick bli en purpur!

Mysig stad och ganska lagom för en dag.

Sen vill jag TACKA Sofia för kommentaren o insåg exakt vad du skrev att det inte var en så vidare bra bild att lägga ut. Så nu är den borta. Sen valde jag att inte publicera kommentaren, hoppas du förstår. Jag är glad att det finns så underbara människor som ser till varann o vi mammor förstår o vill varndra väl. Precis som en bunt systrar. Tack för omtanken!

Till min kära kusin Patrik vill jag tillägna denna bild. En kyss JUST FOR YOU från Katrin her self.


Men jag håller inte med hon är varken smart eller snygg men håll till godo!


Ha nu en underbar kväll alla bloggvänner o vi gillar kommentarer, synpunkter o hjälp.

Sista veckan på semestern o nu läste jag i tidningen att regnoväder är på väg in över Sverige. Konstigt jag som trodde att det typ har regnat hela sommaren, undrar om jag fått solsting i denna hetta o torka.

So long.... Nettan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha,jaa den kommer ju att bli supersnygg i källaren:)Ja se karlar...Jag fick nys om ett jätteoutlet 1 timme utanför NYC förut och skickade helt exalterad ett sms till Henke (ett långt ett där jag beskrev hur fantastiskt jag tror att det är),och så skrev jag att dit MÅSTE vi åka,vet du vad karln skriver tillbaka?!"Tror du det?"!Åh jag blir alldeles matt...Hoppas ni har en supersemester trots vädret!Hälsa hela fina familjen,var rädda om er!Stora kramar till er:)

2009-07-27 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0