Glad, frusterad eller inget alls??

Ja nu är det många känslor. Vet inte riktigt vad det är. Men trist värre att det har varit en så dålig sommar o inget bättre verkar den ha o komma med. Känner mig deppig o ut tråkad o då blir jag frusterad på mig själv när man kan påverkas av lite väder. Hallå Nettan det finns väl miljoner saker som är viktigare än det . Men just nu känns det som att hjärna o känsla inte går åt samma håll.

Men idag vaknar man mot en blå himmel o sol men ändå så jäkla Kallt!!! Puhh nu tryter mitt tålamod.

Ja så positiv va jag idag.......

Saknar Aja, brorsan o barnen Valle o Lova så himla mycket. Det kommer nog bli mycket bättre bara de kommer hem o jag får ha mina låååånga samtal med Aja igen o barnen får leka. Cornelia o Clara har pratat om dem så mycket nu o tycker det är dags att de ska komma hem. Det håller jag med om.

Hoppas ni alla kära har en bättre dag än min Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0