Äntligen....

Ja vi har väntat & väntat på det fina vädret men det verkar som det inte alls har nån lust att komma. Så nu bestämde vi till slut iaf att bara strunta i om det är sol eller regn. Så igår fick vi hjälp av kära svärfar att flytta båten till Arvika o ligga där ett par dagar o sen eventuellt utgå där ifrån. Bara en lite sluss i Säffle annars bara fritt fram. Skönnt!!!

Så nu är vi i min kära hemstad o vi ska passa på att hälsa på pappa. Sen hoppas vi att vi kan ta en grillkväll med brorsan med familj o underbart kära kusin Patrik. Som för övrigt har varit så snäll, så snäll o gett mig några nya filmer som jag ville ha. Så TUSEN miljoner TACK till dig min kära kusin & hoppas vi kan ta & grilla ikväll. Det skulle va mycket trevligt!!! Ses sen då..........

Kalaset till Hilda var mycket trevligt o vi köpte kläder o en docka som hon gick o bar på under kvällen. Hon är så underbart söt lilla 1-åringen. Och som vanligt vad det massor med god mat o tårta o godsaker. Så snacka OM att jag var mätt hela kvällen.




Frukost i båten......



Mycket nöjda flickor som älskar när vi är i väg med båten....



Och jag bloggar...

Ciao Ciao sweaties Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0