Ännu en regning dag..

Pratade med min man alldeles nyss o nu hade han läst att det skulle bli så här Juli ut, hmm ja inte så kul. Men inte mycket man kan göra åt det. Bara o gilla läget. Boka resa sa han. Men egentligen finns det massa kul att göra i Sverige även vid dåligt väder.

Så det blir väl till att anpassa sig och semestra efter väder.

Ja har redan varit o handlat o ska nu äta frukost med min son. Massa gott blir det idag. Men frukost o frukost när klockan är snart elva. Kanske ska kalla det brunsch istället.

Ledig dag o idag ska jag va hemma o städa, läsa min bok som jag har velat varje dag och försöka ta en prommis.

Ikväll kommer darlingen hem och har då semster i fyra veckor fram = härligt!

Pratade med Aja igår o den stackaren hade blivit matförgiftad o trodde att allt vad kroppen innnehåller skulle komma ut. Usch va hemskt!! Men magen lugnade sig utefter dagen o hon fick hälla i sig vätske ersättning. Hoppas hon är helt bra nu idag ska slå henne en pling sen.

Amanada är ju hos dem och tror de skulle gå på badhus eller zoo idag men där händer det alltid så mycket så man kan aldrig vara för säker vart det bär hän......får kolla läget sen.

Ha nu en skönis dag trots regn & rusk.

Krameli kram Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0