WOW säger jag bara!

Först när jag gick upp idag var det som tortyr. Hade betalat för o sova kvar. Hade mamma varit här o passat dem hade jag inte åkt hem utan stannat kvar i Oslo. Såna köer ut så vi var hemma först kl 02.00. Men shit va bra det var!!!

AC/DC var grymma, vilken fart alltså. En fullpackad nybygd arena, premiär för dagen. Det var full fart från början till slut, och jag som inte är nått fan av dem hoppade o skrek med i dunk till musiken.  Högt var det. Susade i mina öron ett bra tag efteråt men men det får man tåla. De blandade nya o gamla låtar o Angus strippade på scen...... Jag är helt impad av honom, så gammal o sån energi. Jag var rädd att han skulle få hjärtinfarkt emellanåt. Men han är väl inte som oss dödliga! Han verkligen gav 200 % o svetten rann, körde solonr på gitarr o folk jublade. Snacka om att leva för det man gör.


Extra nummret blev "High way to Hell" o en till som jag inte kan namnet på! Jag har aldrig sett så mycket människor på en o samma plats i hela mitt liv. Så det var kaos när alla skulle ut därifrån!!

Min käre man ville inte släppa iväg mig ensam hem så han följde med så vi kunde bytas av med körningen. Han åkte till jobbet i morse igen, Stackarn!!! Men får väl pyssla om honom ikväll ( lär nog sova det mesta ).

Hela dagen var bra men man hinner ju aldrig så mycket som man tänkt sig. Men det var skönt, vi tog det lugnt o njöt av dagen.

Först åkte jag till Håkans arbetsplats o hämtade upp honom. Ja såå många killar i ett omklädningsrum då är det inte sån lukt o ordning som vi skulle ha det tjejer. När han var nyduschad o klar drog vi in till Oslo city. Gick runt o kollade i butiker. Käkade på en sallads bar där det var superfräscht o gott! Jag tog en sallad med kyckling o givetvis pesto till.

Skorna va inte kvar, va inne i tre Bianco butiker. Men icke sa nicke. Men jag blev inte förvånad. Så några skor blev det inte. Hittade inga alls som föll mig i smaken. ( skulle verkligen vilja ha ett par nya stövletter)
Men fann en söt kofta, armband, linne till Cornelia och en ny chanel foundation. Den kan jag verkligen rekomendera den är bara så bra.

Och givetvis en AC / Dc t-shirt, stod försäljare överallt o sålde sådana. Jag var bara tvungen o ha på mig en kvällen till ära kändes det som. Ska jag på konsert så ska jag verkligen VA med!!!! Here I come........







När vi anlände va kl 18,15. Det bara fylldes på hela tiden men här var det packat senare på kvällen.
 
Det strömmar in folk hela tiden........... Senare var det en fullsatt Telenor arena!


Kort under dagen! Här anländer jag till Håkans jobb, han ska precis hoppa in i duschen.......wopsss a naked man, mine!!



Jag i killarnas omklädnings rum..........


Han var tvungen att fixa ett par saker innan vi kunde sticka.........



Snygg sko på Bianco, but No! Kommer inte använda. Men det var deffintitivt en Aja sko......



Snygg mössa, ska ha en sån men denna var dock för stor..........


Den goda lunchen ( önskar det fanns mer av sånt här hemma o välja bland )
 

Blev dock inte så mycket shopping men här är det jag fick med hem iaf, blir väl snart nån ny tur somewhere!


Ja så nu är man hemma igen o har en hel del att fixa med. Ska ta lite jobb nu o sen får jag ägna mig åt mina barn.
Ska ringa Aja också o Rapportera om gårdagen. Har inte pratat med henne sen i går morse o det är ovanligt lång tid sen....

Ha en underbar dag.
Pyss o Kram Nettan


Kommentarer
Postat av: Madde

Åå vilken mysig dag ni verkar ha haft!Ni är så söta du och din äkta make:)Va kul att du var nöjd med konserten,kan tänka mig att det var riktigt häftigt!Och strosa på stan och shoppa är ju inte heller helt fel...Ta hand om dig nu!Kos och klem

2009-02-19 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0