What a day!

Ja vilken underbart hærlig dag det har varit. Idag sov vi till nio, sløisar som vi ær, men det var vældigt skønt vill jag lova. Det blev inga skidor, ingen mer æn jag var speciellt intreserade så jag satt ute i solen o det var helt underbart. Sen tog jag o Cornelia en riktig långpromenad och det tyckte hon var jættebra att få ha mamma før sig sjælv en stund o prata utan o bli avbruten av en massa syskon! Ja det var hærligt. På hemvægen tog vi en svæng inom affæren o køpte med oss lørdagsgodis ( ja jag vet det har blivit mån till lørdagsgodis denna vecka) Men det ær ju sportlov trots allt! skærpning till veckan!

Kækade middag och Amanda hade bakat kladdmuffins som hon bjød på till efterrætt. Det var smarrigt værre!!! Mums........

Vi ska nog ta en svæng ut o gå så vi blir lite piggare. Blir væl melodifestivalen ikvæll. Så ska jag gøra kycklingsallad till mig o min kæra. Barnen har jag lovat kyckling med bearnaiesås o nån form av potatis. En av Cornelias favoritrætter.

Ha en bra kvæll och njut av livet.
Kramizar Nettan.



Amandas goda muffins med vaniljvisp o hallon. Gotti gott gott!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0