Vilken dag!!!

Ja som sagt, vilken dag! Blev stopp i morse på E 18 när jag var på väg till jobbet. Trafikolycka, Usch!!! det är så frutansvärt och det händer alldeles för ofta. Sänder mina varmaste tankar till de som var inblandade idag.
Pga detta var jag inte på jobbet och öppnade förränn kl var 11,00. Men första timmen hade det inte varit mycket folk. Sen rullade dagen på och hjälpt en massa nöjda kunder. Vi har verkligen så mycket fint nu och i härliga våriga färger. Ni måste verkligen komma in o se. Ska lägga upp lite bilder till veckan. Nu är jag hemma igen hos mina älskade och ska spana lite på melodifestivalen, första omgången för i år. Blir lite mys med popcorn.... ha en underbar kväll alla ni och var rädd om er. Kramizar Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0