vad det snøar!!

Hej svejs!!  Shit va snø det kommer. Jag har ju stått inne hela dagen o bara hørt hur alla pratar om all snø som vræker ner. men så hær mycket ??? Oj oj oj...... Ja det var ingen snabb færd hem vill jag lova. 

Ja ursækta nu att det blir lite norsk text men vår dator hade flickorna lagt beslag på. Cornelia frågade så søtt, " MÅSTE JAG HA MYS KVÆLL MED ER MAMMA" Och det ær ju klart att hon då får spela lite om hon vill. Har hittat nått nytt spel som hon fastnat før. Så nu sitter jag o min man sjælva i soffan o kækar lite smått o gott. Jag har føresten bestællt en egen laptop med inbyggt modem så jag længtar verkligen efter den. Har spanat efter den ett tag, men nu slog jag till. Rosa ær den också bara sååååååååå FIN! Ni ska få se nær den kommer. Væntar, længtar....

Dagen har gått i ræserfart. hade kommit massor av varor som inte hunnits packas upp också har det varit massor av folk. Kul kul... Byggare Bob hælsade ju på också så Cornelia o Clara kom till centret. Vi kækade lunch o fikade. Tog kort på dem med Bob men det lægger jag upp i morgon. Så mycket vår klæder dimper in hela tiden, farligt! hela lønen går åt till shoppingen, INTE BRA!!  Men jag får væl vælja mina køp.

Nej nu ska jag se på melodifestivalen Rickfors ska precis sjunga. Ja vi får se vad jag tycker om den hær omgången...

Ha en bra kvæll, sjælv tror jag att jag somnar tidigt.
Kramizar Nettan :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0