Äntligen Fredag

Ja va skönt att det är fredag snart helgen.... jiiihooo! Ska bli så skönt att vara ledig o bara mysa med min familj!. Såg som vanligt på Vakna i morse o käkade frufost framför tv´n, mumsigt! Men en sak man kan undra över, på första sidan i expressen så är det Laila Bagges rumpa ( och nu inget fel på denna ) för snygg är hon. MEN finns det verkligen inget viktigare att skriva om än vad som händer i Let´s dance???

Igår var Aja med barn o hälsade på mig på jobbet, alltid lika kul :-) Och Imorgon är det Valentines day så jag måste fixa presenter IDAG!!!!

Idag ska jag jobba med Louise min kära kollega ( en stor till gång på jobbet ) Hoppas det blir full fart idag!



Min make är ledig Fredagar så han o Cornelia o Clara ska ta en utedag, tror de ska köra snöscooter. Lite avis, jag vill också va med, men vi får ta det under helgen.

Hoppas ni alla får en helt underbar dag....  Så här ska jag se ut på jobbet idag! Vår nya top som jag gillar skarpt. Leopard mönster o kostar endast 199,95
.... och vår älskade lilla Clara fortfarnde i nattlinne!

Bye bye Nettan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0